Česta pitanja

Pronađite odgovore na često postavljena pitanja ili nas kontaktirajte putem obrasca

Kakve popuste mogu ostvariti koristeći Eko taxi usluge?

Svakog ponedjeljka i utorka Eko taxi i Mastercard omogućuju čak 50% popusta za plaćanje Mastercard® karticom kroz Eko taxi aplikaciju, dok ostalim danima ostvarujete 10% popusta za plaćanje Mastercard karticom kroz aplikaciju ili beskontaktno u vozilima svojom Mastercard ili Maestro karticom.

Koju karticu mogu registirati i koristiti u aplikaciji?

Aplikacija omogućava plaćanje American Express, Diners, Visa te Mastercard karticom. Maestro debitnu karticu nije moguće upisati. Za registriranje Mastercard kartice potreban je token.

Što je okvirna cijena u aplikaciji?

Okvirna cijena prikazana u aplikaciji predstavlja izračun cijene prema važećem cjeniku objavljenom na web stranici Pružatelja usluga temeljenog na parametrima udaljenosti i prosječnog vremena putovanja. Realna cijena vožnje može varirati ovisno o uvjetima u prometu te se sukladno tome obračunava cijena prema važećem cjeniku objavljenom na web stranici Pružatelja usluga.

Kako mogu promijeniti broj u aplikaciji?

S obzirom da je broj preko sustava vezan uz korisnički račun, za promjenu broja potrebno je poslati zahtjev za promjenom putem emaila info@ekotaxi.hr.

Kada vrijede fiksne cijene prijevoza?

Fiksne cijene određene su za relacije do zračne luke Zagreb i povratno. Stanovnici Zagreba sjeverno od rijeke Save mogu do zračne luke Franjo Tuđman za 100,00 kn, dok stanovnici južno od Save već za 85,00 kn. U slučaju povratnih transfera iz zračne luke, cijena za prijevoze sjeverno od Save iznosi 130 kuna, a južno od Save 115 kuna. Dovoljno je nakon slijetanja zrakoplova naručiti Eko taxi pozivom na jedan od naših brojeva (1414, 060 7777 i/ili *TAXI). Fiksne cijene vrijede isključivo za narudžbe putem telefona, emaila ili web forme te su valjanje za prijevoz od startne točke do destinacije. Ukoliko putnik u međuvremenu zatraži prijevoz do dodatne destinacije, prijevoz će se obračunavati prema taksimetru.

Gdje mogu uputiti prigovor na uslugu i kada mogu očekivati odgovor?

Prigovor možete uputiti na email: prigovor@ekotaxi.hr. Odgovor stiže u što kraćem roku, unutar zakonski određenog roka od 15 dana.

Kako mogu naručiti sjedalicu za dijete?

Autosjedalicu je moguće naručiti telefonskim putem ili putem emaila rezervacija@ekotaxi.hr minimalno 1 sat unaprijed te se usluga naplaćuje 10,00 kuna.

Potreban mi je prijevoz kućnog ljubimca, kako mogu naručiti vožnju ovog tipa?

Prijevoz ljubimaca moguće je naručiti telefonskim putem ili putem emaila: rezervacija@ekotaxi.hr. Minimalno vrijeme za narudžbu je 1 sat unaprijed prije potrebnog prijevoza te se usluga naplaćuje 10,00 kuna.

Mogu li naručiti vožnju nekoliko dana ili tjedana unaprijed?

Vašu vožnju možete naručiti unaprijed telefonskim putem ili putem emaila: rezervacija@ekotaxi.hr. Minimalno vrijeme za narudžbu je 1 sat unaprijed prije potrebnog prijevoza.

Gdje mogu pronaći brojeve telefona i cjenike usluga?

Sve informacije možete saznati na navedenom linku odabirom grada za kojeg želite saznati informacije: https://ekotaxi.hr/gradovi

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice kliknite na "Slažem se".